Το έργο «Αποθέματα | Inventory» της Τζένης Αργυρίου και του Βασίλη Γεροδήμου δημιουργήθηκε με αφορμή τον εορτασμό των 2 χρόνων από την ανακήρυξη της Ελευσίνας ως Πολιτιστικής Πρωτεύουσας της Ευρώπης για το 2021. Φέρνει στο προσκήνιο μια θεματική που αποτελεί χαρακτηριστικό στοιχείο της ταυτότητας της Ελευσίνας, μιας πόλης που ταυτίζεται με την εργατική τάξη και τον εργαζόμενο άνθρωπο ως φορέα ανάπτυξης και πολιτισμού, σε αυτή τη χρονιά που συμπίπτει και με τα 100 χρόνια από την ίδρυσή της Γ.Σ.Ε.Ε.
Πρόκειται για μια πολυαισθητηριακή εμπειρία που εξερευνά την εξέλιξη του ατομικού σώματος σε συλλογικό, καθώς αυτό αναλαμβάνει δράση για διεκδίκηση στο δημόσιο χώρο. Ακολουθώντας μια πρακτική που τους χαρακτηρίζει, η Αργυρίου και ο Γεροδήμος στα «Αποθέματα:Inventory», ξεκινούν από ένα οδοιπορικό στις εργατικές κινητοποιήσεις στην Ελευσίνα από τις αρχές του 20ου αιώνα και καταλήγουν σε ένα έργο δισυπόστατο: Μια παραστατική πομπή και μια εικαστική εγκατάσταση.
Μέσα από επιτόπια συμμετοχική αρχειακή έρευνα, σε συνεργασία με κατοίκους και συλλόγους της Ελευσίνας και των γύρω περιοχών, οι δημιουργοί αναζητούν ένα ζωντανό σώμα συλλογικής μνήμης και παράλληλα συνθέτουν ένα χώρο αποθετήριο από κοντέινερ, που σταδιακά ενεργοποιείται μέσα από υλικές και άυλες καταθέσεις. Προφορικές μαρτυρίες, φωτογραφίες, έγγραφα και ενθυμήσεις στιγμών του παρελθόντος, που διατηρούν οι πολίτες ως μέρος της προσωπικής τους ιστορίας, τροφοδοτούν με υλικό τόσο τη διαμόρφωση της πομπής, όσο και της εικαστικής εγκατάστασης.
Η πομπή που λειτουργεί ως μια περφόρμανς του σώματος σε διαμαρτυρία στο δημόσιο χώρο, φέρνει με τρόπο «τελετουργικό» την ιστορία των εργατικών κινημάτων του τόπου στο παρόν. Στις 11 Νοεμβρίου, τα σώματα των συμμετεχόντων αποτέλεσαν την πρώτη ύλη, ενώ τα ψηφιακά μέσα ήχου και εικόνας επέτυχαν να φέρουν στο παρόν πρόσωπα, εικόνες και ήχους του παρελθόντος, αποκρυσταλλώνοντας αυτοστιγμεί ένα site specific συμμετοχικό σώμα.